Settle A Family Argument

Exciting adventures in meat space.
User avatar
Sly Boots
MILF
 
Posts: 12901
Joined: Tue Jun 16, 2009 9:53 pm

Re: Settle A Family Argument

Postby Sly Boots » Wed May 14, 2014 9:55 am

Ah, so it's a Spanish Massage, then?
My face is tired.

User avatar
Burberry Knight
 
Posts: 814
Joined: Thu Jan 29, 2009 2:28 pm

Re: Settle A Family Argument

Postby Burberry Knight » Wed May 14, 2014 10:31 am

:lol:

I dunno, if you've got deadwood then I reckon she has every right to take advantage of your rigor mortis.

User avatar
Lee
 
Posts: 13197
Joined: Sat Oct 04, 2003 8:36 pm

Re: Settle A Family Argument

Postby Lee » Wed May 14, 2014 1:51 pm

JohnyHumf wrote:It's called a tit wank or tit fuck. =P~


Bah you should have kept quiet to see what more suggestions it could have been :P


Burberry Knight wrote: :lol:

I dunno, if you've got deadwood then I reckon she has every right to take advantage of your rigor mortis.


Only if he is hung like a horse would it be much use even with rigor mortis set in :lol:
Formerly MrAnnoyed

User avatar
Burberry Knight
 
Posts: 814
Joined: Thu Jan 29, 2009 2:28 pm

Re: Settle A Family Argument

Postby Burberry Knight » Wed May 14, 2014 2:33 pm

Well, if his wife reckons he can hit the ceiling with his ejaculate, I can only imagine that he is indeed hung like a horse. :wink:

User avatar
Snowy
Metal as Fuck
 
Posts: 10078
Joined: Wed Oct 08, 2003 4:41 pm
Location: Ballhang

Re: Settle A Family Argument

Postby Snowy » Wed May 14, 2014 5:56 pm

Lee wrote:Only if he is hung like a horse would it be much use even with rigor mortis set in :lol:


Fun fact for the day - a corpse will never have a hard-on

Jimmy Saville told me...
Image
RCHD wrote:Snowy is my favourite. He's a metal God.

User avatar
Wolfy
Oooh! :O
 
Posts: 21100
Joined: Wed Oct 08, 2003 6:29 pm
Location: Manchester. La. La. La.

Re: Settle A Family Argument

Postby Wolfy » Wed May 14, 2014 6:05 pm

Was that a threat?
Image
マイカル ウルフ
MAIKARU WORUFU

User avatar
Lee
 
Posts: 13197
Joined: Sat Oct 04, 2003 8:36 pm

Re: Settle A Family Argument

Postby Lee » Wed May 14, 2014 6:40 pm

Nah that was his chat up line...
Formerly MrAnnoyed

User avatar
Dr@gon-UK
Forum Fossil
 
Posts: 3395
Joined: Mon Oct 06, 2003 7:08 am
Location: Circling The Drain

Re: Settle A Family Argument

Postby Dr@gon-UK » Wed May 14, 2014 7:23 pm

Snowy wrote:
Lee wrote:Only if he is hung like a horse would it be much use even with rigor mortis set in :lol:


Fun fact for the day - a corpse will never have a hard-on

Jimmy Saville told me...


He never met Liberace then.
Terry Pratchett wrote:Humans would do anything to see if it was possible. If you put a large switch in a cave somewhere, with a sign on it saying 'End-of-the-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.

User avatar
Medicine Man
 
Posts: 10122
Joined: Wed Feb 14, 2007 9:21 pm
Location: Under the stairs

Re: Settle A Family Argument

Postby Medicine Man » Wed May 14, 2014 11:53 pm

Corpses can have an erection and some cases even ejaculate. They call it angel lust.

Not that I've developed an unhealthy fascination on the subject or anything. >_>

User avatar
Lee
 
Posts: 13197
Joined: Sat Oct 04, 2003 8:36 pm

Re: Settle A Family Argument

Postby Lee » Thu May 15, 2014 12:44 am

Oh do tell where you learnt it from :P
Formerly MrAnnoyed

User avatar
Tichinde
 
Posts: 4706
Joined: Sun Sep 21, 2003 2:30 pm
Location: No longer a WoW player

Re: Settle A Family Argument

Postby Tichinde » Thu May 15, 2014 7:43 am

Medicine Man wrote:Corpses can have an erection and some cases even ejaculate. They call it angel lust.

But can it reach the ceiling?

This clearly calls for two volunteers....

¬¬
eVoL wrote:Tichinde - Like the technical version of (a slightly geekier) the fonz.

Heeeeeeeey
:D


"Religion, shit it" - Stephen Fry

User avatar
Medicine Man
 
Posts: 10122
Joined: Wed Feb 14, 2007 9:21 pm
Location: Under the stairs

Re: Settle A Family Argument

Postby Medicine Man » Tue Nov 10, 2015 3:37 pm

How about this one then. Soul crushing arguement of the day with teenagers edition, part god knows what.

Gentlemen of Preys World, urination as I am sure you all know is a complicated procedure fraught with many dangers and pit falls, but the big question of the day is... Do you take your balls out when you're doing a pee?

Don't be shy it's all in the name of science.

Maybe even worthy of a poll? :-k

User avatar
Mantis
Admin
 
Posts: 26908
Joined: Mon Jul 12, 2004 5:53 pm
Location: Nobody's Here

Re: Settle A Family Argument

Postby Mantis » Tue Nov 10, 2015 3:43 pm

Why in the hell would you do that? Absolutely not.

Though to be fair, I've seen worse in public toilets. Some guys actively pull their trousers down to their knees and let their arses hang out whilst they wizz at a urinal.

User avatar
Sly Boots
MILF
 
Posts: 12901
Joined: Tue Jun 16, 2009 9:53 pm

Re: Settle A Family Argument

Postby Sly Boots » Tue Nov 10, 2015 4:15 pm

Uh, no. No I do not do that.
My face is tired.

User avatar
Lee
 
Posts: 13197
Joined: Sat Oct 04, 2003 8:36 pm

Re: Settle A Family Argument

Postby Lee » Tue Nov 10, 2015 4:47 pm

What sorta of toilets are you visiting Mantis for that? :lol:

See no problem in getting the boys out for some fresh air when you tinkle.
Formerly MrAnnoyed

PreviousNext

Return to General & Real World

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 5 guests

cron